Turvaa kotisi avaimet ja lukot
Omakotiliiton jäsenenä saat mySafetyn Avainten palautuspalvelun ja Avain- ja lukkovakuutuksen edulliseen jäsenetuhintaan 7,90 €/kk.
Avainten palautuspalvelu parantaa mahdollisuuksiasi saada kadonneet pienesineet, kuten avaimet ja puhelin, takaisin, kun taas Avain- ja lukkovakuutus korvaa lukkojen vaihdosta aiheutuneet kulut.
Avain- ja lukkovakuutus korvaa kodin, autotallin, kesämökin sekä lähiomaisen asunnon lukkojen vaihdosta aiheutuneet kulut. Vakuutus korvaa myös kadonneen autonavaimen sekä auton ajonestolaitteen uudelleenkoodauksen. Avainten palautuspalveluun kuuluu 3 kpl Turva-avaimenperiä ja -tarroja sekä palautuspalvelu, joka toimittaa löytyneet turvamerkityt esineesi takaisin toivomallasi tavalla.
Osta nytTOIMITUSEHDOT
mySafety Oy (y-tunnus 2146117-2) myy vakuutuksia, palveluita ja tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Palveluiden ja vakuutuksien hinnat sisältävät arvonlisä- ja vakuutusveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Henkilötietojen käsittely
Tutustu henkilötietojen käsittelyperiaatteisiin.
Toimitusaika ja -kulut
Tilauksen materiaalit toimitetaan postitse noin viikon sisällä tilauksesta. Toimituskulut sisältyvät palvelun hintaan. MySafety ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Maksaminen
Mikäli olet vakuutettu yrityksen kautta tai sinulla on maksuton kokeilukausi, voit jättää tämän kohdan huomiotta.
Verkkokauppatilauksen maksutapana on lasku. Paperilaskutuslisä on 1,90 €/lasku ja voit halutessasi aktivoida maksuttoman e-laskutuksen käyttöön omassa verkkopankissasi. Lue lisää laskutuksesta. Ellei maksua suoriteta eräpäivään mennessä, perimme perintälain (1999/513) mukaisen muistutusmaksun sekä korkolain mukaisen viivästyskoron. Tästä sopimuksesta aiheutuva kulujen perintä voidaan siirtää kolmannelle osapuolelle.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen tilaajan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus. Sähköisen vahvistusviestin lähettäminen edellyttää, että asiakas syöttää sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä. Ensimmäinen lasku toimitetaan asiakkaalle postitse. Asiakas voi halutessaan vaihtaa e-laskutukseen omassa verkkopankissaan.
Peruutus- ja irtisanomisoikeus
Tuotekohtaiset peruutus- ja irtisanomistiedot löytyvät palvelusopimusehdoista ja mySafetyn yleisistä vakuutusehdoista.
Vakuutukset tulee aina irtisanoa kirjallisesti. Irtisanomisen voi tehdä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@mysafety.fi tai lähettämällä kirjeen osoitteeseen mySafety Oy, PL 5360, 00511 Helsinki.
Palveluissa noudatamme Suomen kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän peruutusoikeutta. Mikäli sinulla on kysyttävää palvelun peruuttamisesta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 4270 4000 tai sähköpostilla info@mysafety.fi
VOIMASSA 4.1.2021 ALKAEN
Tiedot suojataan ja salataan SSL-varmenteella.
Lue henkilötietojen käsittelyperiaatteet.
Usein kysytyt kysymykset
Mikä on Avain- ja lukkovakuutus?
Kun avaimesi katoavat, korvaa mySafetyn Avain- ja lukkovakuutus sinulle lukkojen vaihdosta aiheutuneet kulut. Lisäksi vakuutus korvaa uusien avainten teettämisestä, irtolukkojen vaihdosta, uudesta autonavaimesta sekä ajonestolaitteen ja usean asunnon rakennuksen lukon uudelleenkoodauksesta aiheutuneet kulut.
Mitkä vahingot Avain- ja lukkovakuutus kattaa?
Avain- ja lukkovakuutus korvaa vakituisen tai vapaa-ajan asunnon lukkojen vaihdosta ja avainten teettämisestä aiheutuneet kulut. Vakuutus korvaa lukon vaihdon uuteen, vastaavanlaiseen lukkoon tai lukkojen uudelleensarjoituksen. Vakuutus koskee myös lähiomaisen asuntoa, jonka avaimet sinulla on ollut hallussasi.
Lisäksi Avain- ja lukkovakuutus korvaa esimerkiksi moottoripyörän tai veneen kadonneiden avainten vaihdosta aiheutuneet kustannukset, jos niissä on vähintään 2. luokan irtolukko. Mikäli kadonneet avaimet voi yhdistää lukkoon, minkä ne avaavat, vakuutus korvaa lukon vaihdon uuteen tai vastaavanlaiseen.
Autonavaimen kadotessa vakuutus korvaa uuden autonavaimen sekä auton ajonestolaitteen uudelleenkoodauksen. Vakuutus korvaa myös vakuutetulle aiheutuvat kustannukset usean asunnon rakennuksen, kuten kerrostalon, lukon uudelleenkoodauksesta.
Kuinka paljon voin saada korvauksia?
Avain- ja lukkovakuutus korvaa oman tai lähiomaisen asunnon, autotallin tai vapaa-ajan asunnon lukon vaihdosta aiheutuneet kulut jopa 2 000 euroon asti vakuutuskautta (12 kk) kohden. Lisäksi vakuutus korvaa uusien avainten teettämiset, irtolukon vaihdot, uuden autonavaimen ja ajonestolaitteen uudelleenkoodauksen sekä usean asunnon rakennuksen, kuten kerrostalon, lukon uudelleenkoodauksen 500 euroon asti vakuutuskautta (12 kk) kohden.
Mitä teen vahingon sattuessa?
Kun avaimesi katoavat tai ne varastetaan, tarkista, ettei muita henkilökohtaisia tavaroitasi ole kadonnut. Mikäli avaimiesi mukana on kadonnut myös maksukorttejasi, soita viipymättä mySafetyn Hätäpäivystys 24/7 -numeroon 0800 159 159, niin asiakasneuvojamme sulkevat kadonneet korttisi. Tee tarvittaessa rikosilmoitus poliisille.
Tee sitten vahinkoilmoitus meille viipymättä vahinkoilmoituslomakkeella. Voit tilata vahinkoilmoituslomakkeen myös asiakaspalvelustamme numerosta 09 4270 4000 tai ladata sen printattavaksi tästä. Liitä vahinkoilmoituksesi mukaan kuitti tai maksuvahvistus lukkojen vaihdosta aiheutuneista kuluista sekä jäljennös mahdollisesta rikosilmoituksesta. Jos sinulla herää kysymyksiä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakasneuvojamme auttavat sinua mielellään arkisin klo 9–16 puhelimitse numerossa 09 4270 4000 tai sähköpostitse osoitteessa info@mysafety.fi.
Mikä on Avainten palautuspalvelu?
MySafetyn Avainten palautuspalvelun kautta saat Turva-avaimenperät ja -tarrat kiinnitettäväksi tärkeisiin pienesineisiin, kuten avaimiin, puhelimeen ja lompakkoon. Turvamerkittyjen esineiden kadotessa niiden löytäjä osaa palauttaa esineen mySafetylle, ja me puolestamme toimitamme sen takaisin sinulle ilman lisäkuluja.
Miten Turva-avaimenperä ja Turvatarrat toimivat?
MySafetyn Turva-avaimenperä on suunniteltu kiinnitettäväksi avainnippuun tai autonavaimiin. Turvatarran voit puolestaan kiinnittää kaikkiin sinulle tärkeisiin pienesineisiin, kuten lompakkoon tai matkapuhelimeen. Turva-avaimenperässä ja Turvatarroissa on ohjeet kadonneen esineen löytäjälle. Ohjeiden avulla löytäjä voi maksutta soittaa hätäpäivystykseemme, josta annamme hänelle ohjeet löydetyn esineen toimittamiseksi meille. Lisäksi maksamme löytäjälle löytöpalkkion.
Kun löytynyt esine saapuu meille, etsimme Turva-avaimenperään tai Turvatarraan merkityn tunnistenumeron avulla esineen omistajan. Otamme omistajaan välittömästi yhteyttä ja sovimme palautuksesta. Palautamme löydetyt esineet kirjattuna kirjeenä. Omistaja voi myös tulla henkilökohtaisesti noutamaan löytyneet esineet toimistoltamme.
Kadonneen esineen omistajalle ei koidu palautuksesta mitään ylimääräisiä kustannuksia!
Mitä teen, jos kadotan turvamerkityn esineen?
Jos kadonneessa esineessä on mySafetyn Turva-avaimenperä tai Turvatarra, olemme sinuun yhteydessä, jos kadonnut esineesi löytyy. Voit myös itse tiedustella, onko kadonnut esineesi löytynyt olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 4270 4000 tai sähköpostitse osoitteessa info@mysafety.fi.
Miten saan takaisin kadonneen turvamerkityn esineeni?
Jos kadonnut esineesi löytyy, olemme sinuun yhteydessä puhelimitse ja sovimme esineen palautuksesta. Yleisimmin palautamme kadonneet esineet turvallisesti kirjattuna kirjeenä̈ ilman lisämaksua. Mikäli emme saa yhteyttä sinuun puhelimitse tavoittelemme sinua tekstiviestitse sekä kirjeitse.
Koituuko minulle kuluja, kun palautatte kadonneen esineeni?
Sinulle ei koidu kadonneiden esineiden palautuksista mitään kuluja niin kauan kun sinulla on Avainten palautuspalvelu voimassa. Maksamme myös kadonneen esineen löytäjälle löytöpalkkion sekä postituskulut ilman lisäkustannuksia.
mySafety Oy
MySafety on paikallisesti palveleva ihmisen ja yrityksen turva verkon rikoksia vastaan. Tarjoamme Suomen kattavimmat vakuutuspalvelut verkossa tapahtuvien rikosten ennaltaehkäisyyn ja seurausten minimoimiseen. Palvelumme sisältää vakuutusten lisäksi myös monitorointi- ja konsultointipalvelut sekä käytännön apua ongelmien ratkaisemiseen. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingin Vallilassa ja Kuopiossa ja asiakkaitamme palvelee noin 50 asiantuntijaa. Konsernin pääkonttori on Ruotsissa, jossa yritys on toiminut vuodesta 1999. Suomessa olemme toimineet vuodesta 2008.