mySafety tarjoaa helppoja ja tehokkaita ratkaisuja turvalliseen arkeen niin yksityishenkilöille kuin yrityksille. Kattavien turva- ja vakuutuspalvelujemme kautta tuomme mielenrauhaa asiakkaillemme, jotta he voivat keskittyä muuhun elämäänsä täysillä. Tässä mySafetyn vuosi 2017 numeroina.
10 vuotta
mySafetyn perustamisesta tuli täyteen 10 vuotta. mySafetyn toiminta aloitettiin vuonna 2008. Matkan varrella olemme kehittäneet paljon uutta arkiturvan saralla ja tavoitteenamme on pysyä arjen turvallisuuden edelläkävijänä myös jatkossa.
29 uutta työntekijää
Vuonna 2017 uusmyynnissä aloitti 27 uutta työntekijää, markkinoinnissa yksi uusi henkilö sekä johtoryhmässä aloitti yksi uusi jäsen. Tällä hetkellä mySafetylla työskentelee noin 70 henkilöä.
45 sekuntia keskimääräinen vastausaika hätäpäivystysnumerossa
Hätäpäivystyksemme keskimääräinen vastausaika on noin 45 sekuntia. Hätäpäivystysnumeroomme soitetaan yleisimmin silloin kun lompakko katoaa ja kortit tulee saada nopeasti suljettua.
52 sekuntia keskimääräinen vastausaika asiakaspalvelunumerossa
Keskimääräinen vastausaikamme asiakaspalvelunumeroomme on 52 sekuntia. Asiakaspalvelukyselymme mukaan noin 90% asiakkaistamme sai asiansa hoidettua kanssamme yhdellä puhelinsoitolla.
718 käsiteltyä sulkutapausta
Yksittäisiä sulkutapauksia vuonna 2017 oli 718 kpl. Yksittäisessä sulkutapauksessa on usein kyse pankki- ja/tai luottokortin sekä muiden henkilökohtaisten korttien sulkemisista ja katoamisilmoituksista.
1 167 palautettua avainnippua
Avainnippuja, joissa on mySafetyn Turva-avaimenperä, palautimme viime vuonna 1 167 kpl. Käytännössä tämä tarkoittaa, että palautimme hävinneet avaimet takaisin omistajilleen noin 97 kertaa kuukaudessa.
13 050 euroa hyväntekeväisyyteen
Haluamme olla mukana tekemässä hyvää hyväntekeväisyyden kautta. Tuimme vuonna 2017 mm. Mannerheimin Lastensuojeluliiton, Pelastakaa Lapset ry:n ja Sotiemme Veteraanien toimintaa ja arvokasta työtä. Rahaa kerättiin hyväntekeväisyys- ja keräyskampanjoiden sekä löytöpalkkiolahjoitusten kautta. Yhteensä hyväntekeväisyysjärjestöille lahjoitimme vuonna 2017 yli 13 000,- euroa.
23 729 vastattua sähköpostia
Asiakaspalvelumme vastasi vuonna 2017 yhteensä 23 729 sähköpostiviestiin, eli noin 65 viestiin päivissä.
35 955 vastattua puhelua
Vuonna 2017 asiakaspalvelumme ja hätäpäivystyksemme vastasivat yhteensä 35 955 puheluun. Tämä tarkoittaa noin 99 puhelua päivässä. Meille on tärkeää, että kaikkiin asiakkaidemme puheluihin vastataan nopeasti ja että asiat hoidetaan mahdollisimman tehokkaasti loppuun asti vain yhdellä puhelinsoitolla.