Samaan kategoriaan kuuluvat



Hyvä asiakkaamme, koronaviruksen odotetaan saavuttavan epidemiatason myös Suomessa, mahdollisesti jo tulevan viikonlopun aikana. Meillä mySafetylla asiakkaidemme ja henkilöstömme turvallisuus on ensisijaisen tärkeää ja olemme varautuneet ja ryhtyneet ennaltaehkäiseviin toimiin.
Olemme varmistaneet palvelumme jatkuvuuden koronaviruksesta huolimatta.
Ensisijaisia prioriteettejamme ovat asiakaspalvelun ja korvauskäsittelyn katkeamaton toiminta. Palvelemme kuten normaalistikin arkisin klo 9–16, minkä lisäksi hätäpäivystyksemme on tavoitettavissa 24/7.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Suurin osa viestinnästämme on jo nykyisellään digitaalista, mutta tietyt asiakirjat, kuten lasku tai vakuutuskirja lähetetään fyysisenä kirjeenä, mikäli asiakkaalla ei ole käytössä e-laskutuspalvelua tai OmaPostia. Kirjeiden vastaanottaminen on turvallista. THL:n ja WHO:n ohjeiden mukaan on erittäin epätodennäköistä, että koronavirustartunnan saanut henkilö tartuttaisi toisen henkilön kirjepostin kautta.
Kirjepostin vähentämiseksi suosittelemme vahvasti e-laskun ja OmaPostin käyttöönottoa. Lue tästä:
Koronavirukselle tyypillisiä oireita voivat olla yskä, kurkkukipu, kuume, hengenahdistus, lihaskivut ja päänsärky. Jos epäilet koronavirustartuntaa, ole yhteydessä terveyskeskukseesi puhelimitse. Jää matalalla kynnyksellä kotiin, jos tunnet itsesi vähänkin kipeäksi!
Seuraamme jatkuvasti tilanteen kehittymistä sekä viranomaisten suosituksia ja toimimme niiden mukaisesti. Meitä kaikkia koskevasta poikkeustilanteesta huolimatta mySafety jatkaa toimintaansa normaalisti ja palvelemme asiakkaitamme kuten ennenkin, normaalien aukiolojen puitteissa.
Ystävällisin terveisin
Niclas Fagerlund
Toimitusjohtaja