Hyvä asiakkaamme, koronaviruksen odotetaan saavuttavan epidemiatason myös Suomessa, mahdollisesti jo tulevan viikonlopun aikana. Meillä mySafetylla asiakkaidemme ja henkilöstömme turvallisuus on ensisijaisen tärkeää ja olemme varautuneet ja ryhtyneet ennaltaehkäiseviin toimiin.
Olemme varmistaneet palvelumme jatkuvuuden koronaviruksesta huolimatta.
Ensisijaisia prioriteettejamme ovat asiakaspalvelun ja korvauskäsittelyn katkeamaton toiminta. Palvelemme kuten normaalistikin arkisin klo 9–16, minkä lisäksi hätäpäivystyksemme on tavoitettavissa 24/7.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
- Puhelin 09 4270 4000 (ppm)
- Hätäpäivystys 24 h 0800 159 159 (korttien sulut, löytyneet avaimet)
- Sähköposti info@mysafety.fi (ilmoitathan viestissä yhteystietosi tai asiakasnumerosi)
Suurin osa viestinnästämme on jo nykyisellään digitaalista, mutta tietyt asiakirjat, kuten lasku tai vakuutuskirja lähetetään fyysisenä kirjeenä, mikäli asiakkaalla ei ole käytössä e-laskutuspalvelua tai OmaPostia. Kirjeiden vastaanottaminen on turvallista. THL:n ja WHO:n ohjeiden mukaan on erittäin epätodennäköistä, että koronavirustartunnan saanut henkilö tartuttaisi toisen henkilön kirjepostin kautta.
Kirjepostin vähentämiseksi suosittelemme vahvasti e-laskun ja OmaPostin käyttöönottoa. Lue tästä:
Tunnetko itsesi kipeäksi?
Koronavirukselle tyypillisiä oireita voivat olla yskä, kurkkukipu, kuume, hengenahdistus, lihaskivut ja päänsärky. Jos epäilet koronavirustartuntaa, ole yhteydessä terveyskeskukseesi puhelimitse. Jää matalalla kynnyksellä kotiin, jos tunnet itsesi vähänkin kipeäksi!
Näillä sisäisillä toimenpiteillä varmistamme mySafetyn palvelun jatkuvuuden asiakkaillemme:
- Muistutamme henkilöstöä hyvästä käsi- sekä aivastus- ja yskimishygieniasta. Olemme myös tehostaneet toimistomme siivousrutiineja ja tartunnalle otollisten pintojen, kuten pöytien ja ovenkahvojen, erityistä puhtaanapitoa.
- Koronaviruksen leviämisen ja tartuntojen vähentämiseksi henkilöstömme suorittaa toistaiseksi työnsä etätyönä kotoaan käsin. Jotta viestinne varmasti tavoittavat asiantuntijamme, suosittelemme sähköistä asiointia kirjepostin sijaan.
- Asiakastapaamiset järjestetään digitaalisesti etäyhteyksien yli, ellei niiden järjestämiselle kasvokkain ole perusteltuja syitä.
- Ulkoministeriön suositusten mukaisesti emme toistaiseksi tee työmatkoja ulkomaille. Myös matkustamista kotimaan sisällä ei toistaiseksi suosita.
- Tartunnan sattuessa toimimme viranomaisten suositusten mukaan. Henkilöstölle on jaettu toimintaohjeet liittyen tilanteisiin, joissa on syytä epäillä tartuntaa. Ohje on laadittu yhteistyössä työterveyshuollon toimijoiden kanssa.
Seuraamme jatkuvasti tilanteen kehittymistä sekä viranomaisten suosituksia ja toimimme niiden mukaisesti. Meitä kaikkia koskevasta poikkeustilanteesta huolimatta mySafety jatkaa toimintaansa normaalisti ja palvelemme asiakkaitamme kuten ennenkin, normaalien aukiolojen puitteissa.
Ystävällisin terveisin
Niclas Fagerlund
Toimitusjohtaja