MySafety ja Lidl aloittivat vakuutusyhteistyön, kun mySafetyn Nettivihavakuutus valittiin uudeksi kumppanieduksi Lidlin digitaaliseen Lidl Plus -etuohjelmaan. Mobiilissa toimiva etuohjelma tarjoaa Lidlin asiakkaille rahanarvoisia etuja. Suomen kattavin Nettivihavakuutus on nyt Lidlin asiakkaiden saatavilla alennettuun hintaan.
MySafetyn Nettivihavakuutus on markkinoiden kattavin vakuutuspalvelu nettikiusaamisen varalle. Vakuutuspalvelu sisältää sekä käytännön tuen ja turvan mukaan lukien psykologipalvelut että perinteisen vakuutusosion. Lidl Plus -etusovelluksen kautta vakuutus on hankittavissa etuhintaan 4,90 €/kk (norm. 5,90 €/kk). Lidlin etusovelluksen on tähän mennessä ladannut itselleen jo yli miljoona suomalaista.
– Olemme halunneet tuoda Lidl Plus -etuohjelmaan sellaisia palveluita, jotka ovat kiinni tässä ajassa. Maailma muuttuu, mikä tarkoittaa uusien digitaalisten palvelujen tuloa markkinoille. Lidlin digitaalinen etuohjelma on otettu vastaan innokkaasti, joten nämä palvelut on suunnattu erityisesti Lidl Plus -asiakkaita silmällä pitäen, kertoo Lidlin digitaalisten palveluiden kehityksestä vastaava Jussi Hulkko yhtiön tiedotteessa.
MySafetyn Nettivihavakuutus on hyvä esimerkki palvelusta, joka on syntynyt muuttuvan maailman mukana, kun kiusaaminen on siirtynyt nettiin. Vakuutus ei poista kiusaamista, mutta se antaa tukea ja turvaa, kun tilanne on päällä.
Yritysyhteistyömalli on tärkeä kivijalka mySafetyn strategiassa
Kumppanisopimukset yritysten ja yhteisöjen kanssa ovat avainasemassa mySafetyn päivitetyssä liiketoimintastrategiassa.
– Muuttuvassa maailmassa yritykset etsivät uusia ansainta- ja liiketoimintamalleja sekä uusia tapoja vaalia asiakassuhteitaan. Tarjoamamme vakuutusyhteistyön lähtökohtana voi olla puhtaasti yrityskumppanin asiakkaille tuotettava lisäarvo, jolla vahvistetaan asiakasuskollisuutta, tai yrityksen kassavirtaa täydentävä ansaintamalli, jossa tilitämme kumppaniyritykselle komission heidän asiakkailleen myydyistä vakuutuksista. Usein kumppanineuvottelujen lähtökohtana on sekoitus näitä molempia taustavaikuttajia, kertoo mySafetyn toimitusjohtaja Niclas Fagerlund.
Fagerlundin mukaan toimivan yritysyhteistyön taustalla ovat innovatiiviset ja elämisen eri tilanteisiin soveltuvat vakuutustuotteet ja -palvelut.
– Lidl on mySafetylle strateginen kumppani ja tavoitamme yhdessä yli miljoonan suomalaisia asiakasta. Lidlin kanssa solmittu yhteistyösopimus on myös hyvä esimerkki siitä, miten vakuutuspalvelumme tuovat lisäarvoa kumppanin asiakkaille sekä sitouttavat asiakkaita Lidliin, sanoo Fagerlund.
Lisätietoja:
Niclas Fagerlund
Toimitusjohtaja
MySafety Oy
050 31 50 207
niclas.fagerlund@mysafety.fi
Sanna Mämmi
Viestintäasiantuntija
Lidlin viestintä
media@lidl.fi
MySafety on paikallisesti palveleva ihmisen ja yrityksen turva verkon rikoksia vastaan. Tarjoamme Suomen kattavimmat vakuutuspalvelut verkossa tapahtuvien rikosten ennaltaehkäisyyn ja seurausten minimoimiseen. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingin Vallilassa ja Kuopiossa ja asiakkaitamme palvelee noin 50 asiantuntijaa. Konsernin pääkonttori on Ruotsissa, jossa yritys on toiminut vuodesta 1999. Suomessa olemme toimineet vuodesta 2008. Lisätietoja osoitteesta www.mysafety.fi.
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5500 henkilöä. 195 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.