mySafety tarjoaa helppoja ja tehokkaita ratkaisuja turvalliseen arkeen niin yksityishenkilöille kuin yrityksille. Kattavien turva- ja vakuutuspalvelujemme tarkoituksena on tuoda mielenrauhaa asiakkaillemme, jotta he voivat keskittyä muuhun elämäänsä täysillä. Tässä vuotemme 2018 numeroina.
11 vuotta
mySafetyn perustamisesta tuli täyteen 11 vuotta. mySafetyn toiminta Suomessa aloitettiin vuonna 2008. Matkan varrella olemme kehittäneet paljon uutta arkiturvan saralla ja tavoitteenamme on pysyä arjen turvallisuuden edelläkävijänä myös jatkossa.
1 uusi toimipiste
Kesäkuussa avasimme uuden toimipisteen Kuopioon. Uuden toimipisteen ansiosta mySafety on entistä paremmin tavoitettavissa ja lähempänä asiakkaitaan. Kuopiossa työskentelee jo 15 henkilöä myynnin parissa.
35 uutta työntekijää
Vuoden 2018 aikana mySafetylla aloitti yhteensä 35 uutta työntekijää. Näistä 31 on aloittanut myyntiin littyvien tehtävien parissa ja tämän lisäksi uusia toimihenkilöitä on aloittanut mySafetyn riveissä neljä. Vuoden 2018 lopussa mySafetylla työskenteli 75 henkilöä.
52 sekuntia keskimääräinen vastausaika asiakaspalvelunumerossa
Keskimääräinen vastausaikamme asiakaspalvelunumeroomme on 52 sekuntia. Asiakaspalvelukyselymme mukaan noin 90% asiakkaistamme sai asiansa hoidettua kanssamme yhdellä puhelinsoitolla. Kyselyn mukaan mySafetyn asiakaspalvelu koetaan asiakkaiden mielestä ystävälliseksi ja asiantuntevaksi.
519 käsiteltyä sulkutapausta
Yksittäisiä sulkutapauksia vuonna 2018 oli 519 kpl. Yksittäisessä sulkutapauksessa on usein kyse pankki- ja/tai luottokortin sekä muiden henkilökohtaisten korttien sulkemisista ja katoamisilmoituksista.
848 palautettua avainnippua
Avainnippuja, joissa on mySafetyn Turva-avaimenperä, palautimme viime vuonna 848 kpl. Käytännössä tämä tarkoittaa, että palautimme hävinneet avaimet takaisin omistajilleen noin 71 kertaa kuukaudessa.
8000 euroa hyväntekeväisyyteen
Haluamme olla mukana tekemässä hyvää hyväntekeväisyyden kautta. Tuimme vuonna 2018 mm. Pelastakaa Lapset ry:n, WWF:n ja Mannerheimin Lastensuojeluliiton toimintaa ja arvokasta työtä. Rahaa kerättiin hyväntekeväisyys- ja keräyskampanjoiden sekä löytöpalkkiolahjoitusten kautta. Yhteensä hyväntekeväisyysjärjestöille lahjoitimme vuonna 2018 yli 8000 euroa.
22 587 vastattua sähköpostia
Asiakaspalvelumme vastasi vuonna 2018 yhteensä 22 587 sähköpostiviestiin, eli noin 62 viestiin päivissä.
36 496 vastattua puhelua
Vuonna 2018 asiakaspalvelumme ja hätäpäivystyksemme vastasivat yhteensä 36 496 puheluun. Tämä tarkoittaa noin 100 puhelua päivässä. Meille on tärkeää, että kaikkiin asiakkaidemme puheluihin vastataan nopeasti ja että asiat hoidetaan mahdollisimman tehokkaasti loppuun asti vain yhdellä puhelinsoitolla.