MySafetyn identiteettivakuutukseen kuuluvan monitorointipalvelun turvatasoa parannetaan entisestään lisäämällä palvelun kirjautumisvaiheeseen kaksivaiheinen kirjautuminen. Muutos astuu voimaan 1.3.2021 alkaen.
Kaksivaiheinen kirjautuminen lisää monitorointipalvelun suojaustasoa siltä varalta, että asiakkaan henkilökohtainen salasana joutuu vääriin käsiin tai se varastetaan. Kaksivaiheinen kirjautuminen tarkoittaa, että monitorointipalvelun kirjaudutaan jatkossa kahden turvallisen tunnisteen avulla:
- Henkilökohtaisesti asettamasi salasana
- Kertakäyttöinen pin-koodi, joka toimitetaan asiakkaan määrittelemään puhelinnumeroon
Suojaustason parannus on osa palveluidemme jatkuvaa kehitystyötä, jotta palvelumme vastaisivat asiakkaidemme tarpeita ja muuttuvan maailman vaatimuksia.
Monitorointipalvelun kaksivaiheiseen kirjautumiseen tarvitaan asiakkaan määrittelemä puhelinnumero
Jotta kaksivaiheinen kirjautuminen toimisi saumattomasti, palveluun tallennettu voimassa oleva matkapuhelinnumero tulee varmistaa 28.2.2021 mennessä.
Motorointipalvelun käyttäjät voivat tarkistaa, muokata tai lisätä puhelinnumeron palvelumme hallintaportaaliin seuraavasti:
- Kirjaudu monitorointipalveluun osoitteessa myalert.mysafety.fi
- Valitse monitorointipalvelun hallintaportaalista profiilin asetukset
- Valitse vaihda puhelinnumero
- Mikäli järjestelmään tallennettu puhelinnumero on oikea, sinun ei tarvitse tehdä muutoksia
- Syötä vaihda puhelinnumero kohtaan uusi puhelinnumerosi, mikäli haluat muuttaa tai vaihtaa sitä
- Vahvista syöttämäsi puhelinnumerosi valitsemalla lähetä vahvistuskoodi
- Syötä tekstiviestilllä saapunut vahvistuskoodi sille varattuun kenttään
Asiakaspalvelumme auttaa mielellään kaikissa tilanteissa.