Olemme yhteydessä asiakkaisiimme kertoaksemme heille heidän nykyisiin vakuutuspalveluihinsa tehdyistä uudistuksista tai esitelläksemme uusia vakuutuspalveluitamme. Potentiaalisille uusille asiakkaille tarjoamme eri elämäntilanteisiin sopivia vakuutuspalveluita.
Mysafetyn kattavaa vakuutuspalveluvalikoimaa kehitetään jatkuvasti muuttuvan maailman sekä asiakkaiden toiveiden ja tarpeiden mukaan. Tämän takia olemme päivittäin yhteydessä sekä nykyisiin että potentiaalisiin uusiin asiakkaisiin. Suurin osa yhteydenotoista tehdään puhelimitse, minkä lisäksi otamme asiakkaisiin yhteyttä myös sähköpostitse.
Olemme Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsenyritys ja noudatamme kaikessa toiminnassamme liiton laatimia käytännesääntöjä.
Nykyiset asiakkaat
Olemme yhteydessä nykyisiin asiakkaisiimme muun muassa silloin, kun esittelemme heille sopivia vakuutuspalveluita tai kerromme nykyisiin vakuutuspalveluihin tehdyistä uudistuksista. Kehitämme aktiivisesti vakuutuspalvelusisältöjämme sekä sopimusehtojamme ja haluamme, että asiakkaamme saavat tiedon olennaisista muutoksista mahdollisimman nopeasti.
Lisäksi asiakaspalvelumme ottaa asiakkaisiimme yhteyttä asiakkuuksien hoitoon liittyvissä asioissa, esimerkiksi silloin, kun tiedoissa tai ostossa on jotain selvitettävää tai kun asiakkaan kadonnut turvamerkitty pienesine on palautunut meille.
Sain soiton, vaikka en ole asiakas
Teemme yhteistyötä usean eri kumppanin kanssa. Yhteistyömme perustuu usein siihen, että yhteistyökumppanimme haluavat tarjota asiakkailleen parempaa palvelua Mysafetyn vakuutuspalvelujen kautta. Lisäksi kartoitamme jatkuvasti potentiaalisia uusia asiakkaita ja tarjoamme heille eri elämäntilanteisiin sopivia vakuutuspalveluita.
Mikäli haluat tietää, miten saimme yhteystietosi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 4270 4000 tai sähköpostitse osoitteessa info@mysafety.fi. Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään!
HUOM!
Emme koskaan kysy maksukorttisi täydellistä numerosarjaa, pankkitunnuksiasi tai salasanojasi puhelimitse tai sähköpostitse. Vakuutuspalvelun sulkutilanteessa saatamme kysyä maksukorttisi 4 viimeistä numeroa kortin yksilöimiseksi, mikäli sinulla on useampia pankkikortteja samasta pankista.