mySafety on toiminut Suomessa vuodesta 2008 lähtien, ja olemme osa ruotsalaista mySafety Group –konsernia.
Ruotsissa yritys on toiminut jo vuodesta 1999. Suomessa mySafetylla on asiakkaita noin 100 000, ja meille on ensisijaisen tärkeää, että asiakaspalvelumme toimii moitteettomasti ensiluokkaisen asiakaskokemuksen tarjoamiseksi.
Vuonna 2016 Hätäpäivystyksemme ja asiakaspalvelumme vastasi 36 548 puheluun, joka tarkoittaa noin 100 puhelua vuoden jokaisena päivänä. Meille on tärkeää, että kaikkiin asiakkaidemme puheluihin vastataan ripeästi ja että asiat hoidetaan mahdollisimman tehokkaasti loppuun asti vain yhdellä puhelinsoitolla. Keskimääräinen vastausaikamme asiakaspalvelunumeroomme on 46 sekuntia ja Hätäpäivystyksemme keskimääräinen vastausaika on vain noin 30 sekuntia. Asiakaspalvelukyselymme mukaan liki 90% asiakkaistamme sai asiansa hoidettua kanssamme vain yhdellä puhelinsoitolla. Mikäli toinen puhelinsoitto vaaditaan, on se mitä todennäköisimmin asiakaspalveluhenkilömme soitto asiakkaalle päin.
Hätäpäivystysnumeroomme soitetaan mitä yleisimmin silloin kun lompakko katoaa ja kortit tulee saada nopeasti suljettua. Yksittäisiä sulkutapauksia vuonna 2016 mySafetyllä oli 854 kpl. Tämä tarkoittaa melkein 2,5 sulkutapausta per päivä. Yksittäisessä sulkutapauksessa on erittäin todennäköisesti kyse useamman pankki- ja luottokortin sekä muiden henkilökohtaisten korttien sulkemisista ja katoamisilmoituksista.
Avainnippuja, joissa on mySafetyn Turva-avaimenperä, palautimme viime vuonna 1 457 kpl. Käytännössä tämä tarkoittaa, että palautimme hävinneet avaimet takaisin omistajilleen yli 120 kertaa kuukaudessa.
Haluamme olla myös mukana tekemässä hyvää hyväntekeväisyyden kautta, ja tuimme vuonna 2016 mm. Mannerheimin Lastensuojeluliiton ja Pelastakaa Lapset ry:n arvokasta työtä. Tähän kuuluvat esimerkiksi mySafetyn keräyskampanjat, löytöpalkkiolahjoitukset ja muut hyväntekeväisyyskampanjamme. Yhteensä hyväntekeväisyysjärjestöille lahjoitimme yli 8750,- euroa.