Asiakaspalvelu on mySafetyn toimintojen ytimessä. Lue miltä näyttää harminpoistajiemme arjessa.
Meille mySafetyllä henkilökohtainen ja laadukas asiakaspalvelu on tapa kertoa asiakkaillemme konkreettisella tasolla, että heidän jokainen yhteydenottonsa on meille ensisijaisen tärkeä. Lisäksi näemme, että laadukas asiakaspalvelu on keino erottautua muista ja viestiä yrityksemme tärkeimmistä arvoista.
Viime vuoden asiakaspalvelulukumme kertovat omaa tarinaansa; vuonna 2016 asiakaspalvelumme vastasi yli 36 500 puheluun ja hätäpäivystysnumeron keskimääräinen vastausaika oli vain 30 sekuntia. Vastattuja sähköposteja oli yli 20 000 kappaletta ja käsiteltyjä sulkutapauksia yli 850 kpl. Tarkemmin asiakaspalvelumme tunnusluvuista viime vuodelta voit lukea täältä.
Nämä luvut ovat meille tärkeitä jatkuvan kehityksen ja laaduntarkkailun kannalta, mutta vielä tärkeämpää on se, että kaikki asiakkaamme saavat asiantuntevaa ja henkilökohtaista palvelua jokaisessa kohtaamisessaan kanssamme. Tärkeää onkin muistaa, että jokaisen yhteydenoton takana on ihminen, joka tarvitsee apuamme tai neuvojamme.
Seuraavaksi asiakaspalveluvastaava Teemu Pohjanlehto kertoo asiakaspalvelusta tarkemmin:
Asiakaspalvelun päätavoitteena on hoitaa asiakkaan asiat kerralla kuntoon, yhdellä yhteydenotolla. Tilanteissa, joissa se ei ole mahdollista, Harminpoistajamme pyrkivät kuitenkin aina tekemään asiat mahdollisimman helpoksi asiakkaalle. Tarkoituksenamme on palvella asiakasta tavalla, jolla itse haluaisimme asiakaspalvelua.
Suurin osa meille tulevista yhteydenotoista liittyy asiakassuhteen hoitamiseen kuten lasku- ja sopimusasioihin. Hoidamme myös päivittäin useita akuutteja korttien ja muiden asiakirjojen sulkupuheluita sekä palautamme löytyneitä avaimia ja muita arjen pienesineitä. Vastuullamme on myös asiakkaiden vahinkoilmoitusten käsittely.
Asiakkaidemme yksityisyydensuojasta huolehtiminen on meille erittäin tärkeää toimiessamme turva-alalla. Käsittelemme kaikkia asiakkaidemme henkilökohtaisia tietoja henkilötietolain vaatimalla tavalla ja tarkkuudella. Lisäksi olemme aloittaneet valmistautumisen uuteen GDPR-tietosuoja-asetukseen hyvissä ajoin.
Palkitsevinta mySafetyn asiakaspalvelutyössä on monipuoliset työtehtävät ja asiakkaiden ongelmien ratkaiseminen erilaisissa vahinkotilanteissa. Itselleni tulee mieleen tehokkaasta asiakaspalvelusta tapaus, jolloin saimme ilmoituksen turvatarrallisesta lompakosta sen löytäjältä. Ilmoitimme turvatarran avulla lompakon omistajalle lompakon löytymisestä. Palvelumme oli niin nopeaa, että ehdimme ilmoittaa hävinneestä lompakosta omistajalle ennen kuin hän oli edes huomannut sen häviämistä. Olen myös itse konkreettisesti hyötynyt turvatarroista, sillä sain turvatarran avulla hävinneen kännykkäni takaisin.
Konkreettisia esimerkkejä asiakkaidemme kokemuksista voit katsoa asiakaskokemus-videoiltamme. Viisi asiakastamme kertovat aidot, henkilökohtaiset kokemuksensa mySafetystä. Katso videot täältä.